Key Account Manager

Til at understøtte den positive vækst hos Ipart Group har vi nu brug for en Key Account Manager.

Kunne du tænke dig at arbejde med at varetage relation og samarbejde, og styrke partnerskabet med vores allerstørste eksisterende kunde, og kan du se dig selv i et innovativt miljø, hvor innovation, vækst og iværksætteri er nøgleord, så har vi en spændende udfordring til dig her. Vi søger en KAM der brænder for at skabe langsigtede relationer og samarbejder.

I Ipart Group leverer vi præfabrikeret modulbyggerier indenfor vaskehaller, el-ladestationer og tankstationer. Vores vision er at blive Europas mest attraktive partner indenfor bæredygtige modulbyggerier samt kloge og præcise konceptdesigns, der skaber værdi for Os alle. Du kan læse mere om os på www.ipartgroup.dk.

 

Din nye hverdag

Du vil komme til at være ansigtet udadtil for vores største eksisterende kunde, hvor din vigtigste opgave er at sikre et værdiskabende og langsigtet partnerskab.

Dine opgaver vil blandt andre være:

  • Ansvarlig for at samarbejdet med vores kunde vedligeholdes og udvikles
  • Sikre at vores kunde har de bedste mulige løsninger ift. deres behov og får den helt rette rådgivning og service
  • Agere bindeled mellem kunden og alle vores interne afdelinger
  • Indgå i tæt dialog og samarbejde med Udviklingsafdelingen
  • Kundebesøg efter behov og sikre en tæt relation til vores største kunde
  • Messe- og konferencedeltagelse
  • Bistå i diverse projekter i samarbejde med den øvrige organisation
  • Løbende holde dig opdateret på trends indenfor industrien

 

Din profil

Du kommer med min. 2-3 års erfaring fra en lignende stilling, som Key Account Manager, gerne fra en international virksomhed. Din specifikke uddannelse er ikke afgørende – det er derimod dine menneskelige færdigheder. Du har en holistisk tankegang og evne til at se mulighederne for vores kunde. Du er en team-orienteret person og har store forhandlingsevner. Du er en dygtig mundtlig og skriftlig formidler på alle niveauer.

For at trives og få succes i stillingen er det vigtigt, at du er selvstændig, nysgerrig, opsøgende og struktureret. Du skal være klar på at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor forandringer er en del af dagligdagen.

 

Ansættelse og vilkår

Du vil blive tilknyttet vores kommercielle afdeling med base i Hammel. Løn og ansættelsesvilkår afspejler stillingen og du vil referere til COO Kasper Bye Lassen.

Vi har sundhedsforsikring, massageordning og fælles madordning. Samtidig gør vi meget ud af vores fællesskab i form af sociale arrangementer.

 

Ansøgning

Hvis du synes, at stillingen lyder interessant, så send din ansøgning gennem nedenstående link. Vi gennemgår løbende ansøgninger og lukker opslaget, når vi har fundet den rigtige medarbejder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til vores eksterne HR Partner Mads Peter Østergaard på tlf.: 21709508 eller til COO Kasper Bye Lassen, på tlf.: 24915110.

Tiltrædelse: hurtigst muligt.

 

Om Ipart

Hos Ipart Group arbejder vi sammen i et tæt og uformelt miljø, hvor vi altid er parate til at hjælpe hinanden. Vores arbejdsopgaver kræver, at vi er gode til at arbejde sammen, så du vil altid have et stærkt bagland til at hjælpe dig i hverdagen. Vi er lige flyttet i nybyggede lokaler på Frankrigsvej nr. 1 i Hammel.

Vi er ca. 60 engagerede og motiverede medarbejdere, der har let ved smil og grin i hverdagen, og vi glæder os til endnu en ny kollega, som vil være med på vores udviklingseventyr. Ipart er kåret som Gazelle-virksomhed af Børsen i 2019 og 2020.

Du kan læse mere om os på www.ipartgroup.dk