Indkøbsassistent

Til vores produktion i Hammel søger vi en indkøbsassistent til vores indkøbsafdeling. Du vil få en afvekslende, spændende og selvstændig hverdag i et mindre team af dygtige og engagerede kollegaer. Du vil blive bredt involveret i afdelingens opgaver, og få mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.

I Ipart Group leverer vi modulbyggerier inden for vaskehaller, el-lade stationer og tankstationer. Vores vision er at blive Europas mest attraktive partner inden for bæredygtige modulbyggerier samt kloge og præcise konceptdesigns, der skaber værdi for os alle. Du kan læse mere om os på www.ipartgroup.dk.

 

Dine primære arbejdsopgaver

Som disponent vil du referere til indkøbschefen, og få medansvar for at sikre et stabilt og rettidigt flow af materialer til vores produktion. Vi har 4 lagerlokationer og et omfattende leverandørnetværk.

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • Daglig ordre- og indkøbshåndtering
  • Overvåge og sikre rettidige leverancer på tværs af lokationer og leverandører
  • Strukturere og opdatere stamdata i ERP-system
  • Fakturagodkendelse
  • Ad. Hoc. Opgaver

 

Din profil

Du kommer med erfaring fra en lignende stilling, meget gerne fra en ordreproducerende virksomhed. Det er vigtigt at du har forståelse og interesse for tekniske løsninger.

Som indkøber arbejder du både struktureret og detaljeorienteret og har forståelse for at solide administrative rutiner er med til at sikre afdelingens succes.

Du har et godt brugerkendskab til Office-pakken. Vi er pt. i gang med at implementere nyt ERP system, så har du erfaring med Visma eller lignende ERP systemer er det en fordel.

Du har meget gerne et godt humør, let til smil og ikke mindst lyst til at arbejde sammen med kollegaer, som har en mangeartet faglig og erfaringsmæssig baggrund.

 

Ansættelse og vilkår

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt, og du vil referere til vores Indkøbschef, Ib Petersen.

Vi gør meget ud af vores fællesskab, og glæder os til at modtage endnu en kollega. Vi har både sundhedsforsikring, pensionsordning, massageordning og fælles madordning.

 

Ansøgning

Hvis du synes, at stillingen lyder interessant, så send din ansøgning gennem nedenstående link. Vi gennemgår løbende ansøgninger og lukker opslaget, når vi har fundet den rigtige medarbejder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til vores HR Partner Mads Peter Østergaard på tlf.: 21709508 eller til Indkøbschef Ib Esra Petersen, på tlf.: 22887010.

Tiltrædelse: hurtigst muligt.

 

Om Ipart

Hos Ipart Group arbejder vi sammen i et tæt og uformelt miljø, hvor vi altid er parate til at hjælpe hinanden. Vores arbejdsopgaver kræver, at vi er gode til at arbejde sammen, så du vil altid have et stærkt bagland til at hjælpe dig i hverdagen.

Vi er ca. 60 engagerede og motiverede medarbejdere, der har let ved smil og grin i hverdagen, og vi glæder os til endnu en ny kollega, som vil være med på vores udviklingseventyr. Ipart er kåret som Gazelle-virksomhed af Børsen i 2019 og 2020.

Ipart Group er netop blevet købt af Uno-X Mobility, som er en del af Reitan-koncernen. Du kan læse mere om os på www.ipartgroup.dk.